-
Zadnji prispevki
Instagram
Kategorije
- Abstrakt
- Arhitektura
- Astronomija
- Avtomobili – Cars
- Bronica ETRS
- ČrnoBelo – BW
- Fotopub 2012
- Horizon 202
- Infrardeče IR
- Izleti
- Kar tako
- Konceptualno
- Kraški rob
- Letala
- Letala Helikopterji – Aircrafts
- MORJE – The sea
- Negativ film 120
- Negativ film 35mm
- Pentax 645
- POKRAJINA – Landscape
- POPLAVE – Floods
- Portret
- Protesti
- Reli – Rally
- Reportaže Navigator
- SLOPE SOARING
- Ulična fotografija
- Uncategorized
- Urbano
- V družbi luči in svetlobe
- Visoki obrati
- VODA ČEZ ROB – Water over the edge
- Živali
Avtorske pravice – Copyright
Vse fotografije in druge vsebine na spletnem naslovu www.misica.si so avtorsko delo, zato uporaba fotografij v kakršne koli namene brez dovoljenja avtorja ni dovoljena. All photos and other content on the website www.misica.si are copyrighted, so use of photos for any purpose without permission is not allowed.Sidebar Slideshow
Hrošči
Dva žlahtna hrošča sta sodelovala na snemanju prispevka za spletni portal. Na mrzel februarski dan smo se odpravili na slovenjgraško letališče, sijoča hrošča, ki sta ju posodila lastnika, sta se seveda peljala na prikolici. Natančno obnovljena oziroma predelana hrošča sta delo mojstra Tadeja iz delavnice CRC. Za skoraj obvezni burnout (v drugi prestavi!) je poskrbel Tadej, saj hrošč skriva vsaj 200 (ja, dvesto) konjskih moči, 2100 kubični motor pa je ostal zračno hlajen. Originalno je imel tak model 1300 iz leta 1974 okoli 40 konjičev. Poleg oranžne barve, ki prav bode v oči, ima še zožano sprednjo premo, je spuščen, ima eaton kompresor in vse štiri disk zavore. (Več informacij o predelavi lahko najdete na njihovi spletni strani)
Bolj umirjeno se je vozil hrošč iz leta 1971, model 1200, ki ima prijetnih 34 konjskih moči. Od pravega originala ga loči le malenkost drugačna barva, spuščena sprednja prema in prednje disk zavore, no mogoče je tudi lepši kot takrat, ko je prvič zapeljal iz tovarne. Če le imate možnost se kdaj zapeljite v takem, izjemno obnovljenem hrošču.