Hrošči

Dva žlahtna hrošča sta sodelovala na snemanju prispevka za spletni portal. Na mrzel februarski dan smo se odpravili na slovenjgraško letališče, sijoča hrošča, ki sta ju posodila lastnika, sta se seveda peljala na prikolici. Natančno obnovljena oziroma predelana hrošča sta delo mojstra Tadeja iz delavnice CRC. Za skoraj obvezni burnout (v drugi prestavi!) je poskrbel Tadej, saj hrošč skriva vsaj 200 (ja, dvesto) konjskih moči, 2100 kubični motor pa je ostal zračno hlajen. Originalno je imel tak model 1300 iz leta 1974 okoli 40 konjičev. Poleg oranžne barve, ki prav bode v oči, ima še zožano sprednjo premo, je spuščen, ima eaton kompresor in vse štiri disk zavore. (Več informacij o predelavi lahko najdete na njihovi spletni strani) null null Bolj umirjeno se je vozil hrošč iz leta 1971, model 1200, ki ima prijetnih 34 konjskih moči. Od pravega originala ga loči le malenkost drugačna barva, spuščena sprednja prema in prednje disk zavore, no mogoče je tudi lepši kot takrat, ko je prvič zapeljal iz tovarne. Če le imate možnost se kdaj zapeljite v takem, izjemno obnovljenem hrošču. null
This entry was posted in Visoki obrati and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.